What beer are you drinking now? #102

Discussion in 'Beer Talk' started by gtermi, Jan 30, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. WebGuyMike

    WebGuyMike Dec 5, 2012 Florida

    Moving on to So Fresh And So Green, Green

    [​IMG]

    While my girl drinks Hop Head Red

    [​IMG]
     
  2. Circleo12

    Circleo12 Nov 12, 2012 South Carolina
    Beer Trader

    Moved on to this one, my last one, sadly...

    [​IMG]
     
    ESeab, meanmutt, tectactoe and 5 others like this.
  3. Hessian257

    Hessian257 Mar 22, 2011 New Jersey
    Beer Trader

    Thanks man, and yeah DFH will always have a soft spot in my heart for basically turning me onto craft even though I rarely buy their beers anymore. But damn this aged d'Extra is drinking incredible.
     
  4. Hessian257

    Hessian257 Mar 22, 2011 New Jersey
    Beer Trader

    FUNKPhD likes this.
  5. LiquidDegenerate

    LiquidDegenerate Nov 22, 2011 Florida
    Beer Trader

    [​IMG]

    Recycled picture. I'm drinking it now... promise.
     
    beerloserLI, RTrain12, bstyle and 7 others like this.
  6. CommanderOfAwesome

    CommanderOfAwesome Aug 30, 2012 California

    [​IMG]

    Pretty damn good.
     
  7. mjohnson17

    mjohnson17 Apr 29, 2012 Illinois
    Beer Trader

    Yes you should, just be careful of the bottling dates. Mine is pushing 3 weeks old already. Don't put this trade off too long
     
  8. GennyCreamAle

    GennyCreamAle Feb 25, 2009 New York

    One I have had before
    [​IMG]
    And one new to me
    [​IMG]
    Both fantastic
     
  9. yamar68

    yamar68 Apr 1, 2011 Minnesota

    Haha sorry man - I was just too excited to post what I was listening to.

    One of my favorites:



    Cheers Dave! :)
     
  10. bigedct

    bigedct Jun 23, 2011 Connecticut

    [​IMG]
    Cuz it's that kinda night.
     
  11. Hotmetal1

    Hotmetal1 Feb 28, 2012 Mississippi
    Beer Trader

    I don't make swords but do make knives sometimes.
     
    Giovannilucano and FUNKPhD like this.
  12. FUNKPhD

    FUNKPhD Apr 13, 2010 Texas

    I made a knife in shop class back in high school, and some ninja stars, too. I really have no idea how I wasn't expelled...
     
    SammyJaxxxx and Hotmetal1 like this.
  13. sleuthdog

    sleuthdog Oct 21, 2008 Illinois
    Beer Trader

  14. yamar68

    yamar68 Apr 1, 2011 Minnesota

    I thought it was damn good man, just posted a review. You've yet to let me down! :)
     
    sleuthdog likes this.
  15. champ103

    champ103 Sep 3, 2007 Texas
    Beer Trader

    Was cleaning up a bit in my condo, the TV happened to be on Fox (oh gawd) and Idol happened to be on (kill me). I grabbed my growler of Live Oak Hefe and put this on the speakers, non ironically :D:

     
    FUNKPhD and match1112 like this.
  16. Drew26

    Drew26 Nov 2, 2012 Wisconsin
    Beer Trader

    Lakefront Anniversary Imperial Stout
     
  17. patrickcmcd

    patrickcmcd Dec 25, 2010 Massachusetts
    Beer Trader

    Bought this last week. Carbonation is still great and the flavor has maintained.

    [​IMG]
     
    HevvyMetalHippie and cfrances33 like this.
  18. MattyG85

    MattyG85 Aug 31, 2010 Minnesota
    Subscriber

    [​IMG]
    First taste of this year's Hopslam batch:
    [​IMG]

    [​IMG]


     
  19. jb123

    jb123 Dec 3, 2012 Michigan
    Beer Trader

    [​IMG]
    Some shorts brewing love in there. #shorts
     
    tectactoe and celfan like this.
  20. cfrances33

    cfrances33 Jun 12, 2012 Illinois
    Beer Trader

    My first Nugget Nectar...

    [​IMG]



    Cheers!!!
     
  21. Hanzo

    Hanzo Feb 27, 2012 Virginia

    I thought I was done for the night, but then I saw that Full Throttle Saloon was recording...so I popped another first while watching. Very pleasant sessionable brew Bells....good job.

    [​IMG]

    Cheers!
     
  22. SammyJaxxxx

    SammyJaxxxx Feb 23, 2012 New Jersey
    Subscriber Beer Trader

    Great glass
     
    tectactoe and Hanzo like this.
  23. Stevedore

    Stevedore Nov 16, 2012 Wisconsin
    Beer Trader

    ommegang abbey ale
     
  24. KevinGordon

    KevinGordon Dec 16, 2012 North Carolina

    man this picture sucks, sorry.
    This Duck-Rabbit Barleywine just came in today. Pretty boozy at 11%, I kind of feel like it needs to age a year. But its still pretty good!

    [​IMG]
     
  25. SammyJaxxxx

    SammyJaxxxx Feb 23, 2012 New Jersey
    Subscriber Beer Trader

    What's the great news?
     
  26. LiquidDegenerate

    LiquidDegenerate Nov 22, 2011 Florida
    Beer Trader

  27. bdonley5

    bdonley5 Dec 30, 2011 Michigan
    Beer Trader

    just finished a Bell's tap takeover of Harry McGill's Spiced Stout, Sparking Ale, and Red Nose ESB
     
  28. wiscokid920

    wiscokid920 Apr 27, 2011 Wisconsin

    Central Waters Satin Solstice Imperial Stout

    Cheers!
     
    TX-Badger likes this.
  29. superspak

    superspak May 5, 2010 Michigan
    Beer Trader

    Tonight:

    Fricking outstanding beverage, but I dont think I need to convince anyone on this one
    [​IMG]

    Very good brown ale! Nice robustness of flavor and mouthfeel and extremely drinkable.
    [​IMG]

    This was SO damn good. Such a great take on the Sahti style(and yes, I have had a few others). So robust with nice complexity of malty flavors and juniper notes; and very smooth. Haters of Sam Adams can get the hell out of my office. Their experimental small batch series has impressed quite a bit.
    [​IMG]

    The original kind of Black Metal BTW. Huge dark chocolate, coffee, char notes with a ton of robustness and complexity. So smooth to sip you wouldnt even think it was 10%. Outstanding.
    [​IMG]

    Hopslam and homebrews next. Cheers!
     
  30. TX-Badger

    TX-Badger Jun 14, 2012 Texas
    Subscriber Beer Trader

    A very delicious farmhouse saison here:

    [​IMG]
     
  31. dckepley

    dckepley Aug 13, 2006 Iowa
    Beer Trader

    YES!!! Finally my first Hopslam of the year!!...and man is it harder to get this year. I had to put my name on a list in November to get a 6-pack reserved at my local beer store...and it sold out on it's first day here.
     
    RelentlessLefty likes this.
  32. KevinGordon

    KevinGordon Dec 16, 2012 North Carolina

    Sarcastic? Dude its 80 degrees in January. Again. Come on :)
     
    fmccormi likes this.
  33. RayB3

    RayB3 Jan 28, 2013 Michigan

    Wild Blue (lager) from Baldwinsville, NY. Ok, so this was a gift, and its horrid.
     
  34. yamar68

    yamar68 Apr 1, 2011 Minnesota

    Firestone Walker XV - thanks hugonaut13!

    [​IMG]



    Cheers!
     
  35. harperman69

    harperman69 Feb 11, 2009 Tennessee
    Beer Trader

    Love that one from Bonneroo.
     
    champ103 and yamar68 like this.
  36. HevvyMetalHippie

    HevvyMetalHippie Nov 16, 2010 Massachusetts
    Beer Trader

    Gah this kicked just days before we went there. Enjoy cause that stuff is so boss
     
  37. DocJitsu

    DocJitsu Dec 28, 2009 California

    [​IMG]

    Disappointed really. Not bad at all, but Sucks, PtE, and Abrasive are far superior, IMO.
     
    beerloserLI and WYVYRN527 like this.
  38. syu3003

    syu3003 May 4, 2011 Michigan

    I had a double take when looking at your post because I cracked a black note yesterday and poured it in the exact same glass!!!
     
    WYVYRN527 likes this.
  39. Whimpers

    Whimpers Dec 17, 2010 New York
    Beer Trader

    Nice beer. Nice avatar. For some reason it still seems weird to me when other people like Mastodon. They used to be soooo underground. Love that band.
     
  40. skinsfan

    skinsfan May 24, 2005 Maryland
    Beer Trader

    Trying to not drink beer during the week, but my buddy picked me up a 6 pack of Hopslam and Nugget Nectar that I got today. Had to crack a Hopslam tonight!

    [​IMG]
     
Thread Status:
Not open for further replies.
  • About Us

    Your go-to website for beer (since 1996), publishers of BeerAdvocate magazine (since 2006) and hosts of world-class beer events (since 2003). Respect Beer.
  • Extreme Beer FestĀ® Cometh

    February 3-4, 2017. Boston, Mass. Limited tickets available. Prepare for epicness.

    Learn More
  • Free Trial Subscription

    Reside in the US? Interested in a free 1-month trial subscription to the print edition of BeerAdvocate magazine?

    Yes! Sign Me Up!